بخشی از وصیت نامه ی بامداد

بامداد

و خاطره ات تا جاودان جاویدان در گذر گاه ادوار داوری خواهد شد...

امروز برای اولین پستم با قسمتی از وصیت نامه ی استاد شاملو اومدم...امیدوارم شما هم لذت ببرید...

پس از من تا ايران زنده است بر مرگ من اشك مريزيد. با يك پرچم ايران كفن ام كنيد و به سنگ مزارم بنويسيدزير اين توده ي خاك ، ميان استخوان هائي كم و بيش پوسيده ، هنوز دلي به عشق ايران مي تپد. پس اين جاتاملي كن و بر خفته به يادي منتي گذارمعبود من ايران ، ايمان من ايران ، خداي من ايران ، آري آري همه چيز من ايران بود. - پس اگر مي خواهي براي آرامش روح من دعائي بخواني ، وبدين گونه مرا تا زير بار سنگين معاصي خويش از پا در نيافتم نيروئي ببخشي ،به عظمت ايران دعائي كن : بگو ((ايران پاينده باد!)) و بخواه كه ايران پاينده بماند، تا چون خواستي بتواني كه براي پاينده گي ي ايران فداكاري كني 
آري هميشه بگو ((پاينده باد ايران !))... با زبان بگو، با قلب بخواه ، و با عمل بنما كه ايران را پاينده مي خواهي....!

نظر یادتون نره...

"راستی یکی بگه شاملو چند تا مقبره داره کدومش واقعیه؟؟؟؟؟!!!"



نظرات شما عزیزان:

mohselena
ساعت11:48---13 خرداد 1391
iran payband bad
mc


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 12 خرداد 1391برچسب:وثیت نامه شاملو,شاملو,بامداد,ساعت 16:33 توسط کیمیا| |

Design By : Mihantheme